Statusuri de dragoste

1. Cauta in sufletul meu pacea, cauta iubirea, pasiunea, tandretea, cauta implinirea… Cauta si te vei regasi gasi acolo, foarte aproape de inima mea…

2. Esti o bucata de raza rupta din soare si cazuta pe pamant pt. a-mi lumina inima si sufletul pierdut in splendoarea frumusetii tale…

3. Sa astepti mereu dragostea ca pe un fel de jertfa pe care nu ai cum s-o oferi, pentru ca de fapt asteptai o jertfa pe care sa o poti oferi ca pe o dragoste…

4. Barbatii iti v-or spune multe, ca te iubesc si cum si cat, v-or spune mai frumos ca mine, dar nu te v-or iubi atat…

5, Imi reamintesc clipa dulce, cand ai aparut in calea mea, ca o fantoma ce seduce, cu parul tau rosu ca focul si ochii tai albastri ca cerul senin de vara, imi reamintesc primul sarut care ne-a unit si zabetul tau dulce… Te iubesc!

6. Din apa marilor as vrea sa impletesc Cuvantul dulceTE IUBESC” Si tie sa ti-l daruiesc, ca esti tot ce imi doresc!

7. Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a vantului de vara esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!

8. Iubeste caci numai iubind poti vedea frumusetile vietii astfel vei fi mai fericit si orice obstacol il vei trece mai usor…

9. Un zambet nu inseamna fericire asa cum o lacrima nu inseamna durere. Potzi plange cand esti fericita, potzi sa razi cand inima itzi plange!

10. Cat de mult te iubesc nu vei stii niciodata! Iti pot spune doar ca 59 de secunde din fiecare minut de-al meu ma gandesc la tine. E mult sau e putin? Cand vei stii raspunsul se va risipi si misterul!

11. Ai aparut in viata mea ca o puternica raza de soare ce mi-a adus in suflet caldura si gingasia nesfarsita , cu zambetul tau m-ai invatat sa cunosc blandetea pana atunci necunoscuta … sarutul tau mi-a daruit
dulceata nemaintalnita , ochii tai senini mi-au aratat ca dragostea exista , iar tandretea si frumusetea sufletului tau mi-au cucerit inima…

12.  Noaptea e lumea noastra … luna e stapana Universului, iar stelele ne privesc atunci cand ne sarutam …

13. Dimineata e o alta senzatie, o alta vreme, o alta ora, la care eu te-as saruta fara oprire…

14. Ma culc cu tine-n gand si tot cu tine-n gand ma si trezesc! Lasa-ma sa te iubesc asa cum si visez!!!

15. Dragostea purifica inimile corupte si corupe inimile pure …

16. Se spune ca vremea e frumoasa atunci cand in suflet e soare.Se spune ca ploaia e mai rece cand in suflet te doare. Se spune ca vantul bate nu atunci cand iubesti…Dar cand frunzele se misca , sa stii doar ,ca, TE IUBESC!

17. Tu boca a lado de la mia se transforme en un beso! Un beso de ti es un sueno , un sueno que yo lo amo! Te quiero y te voy amar siempre , mi amor , mi dulce amor…

18. Gura ta alaturi de a mea se transforma intr-un sarut! Un sarut
de-al tau e un vis , un vis pe care eu il iubesc!

19. In prima mea iubire au existat multe flori , petale cu miros de fericire , alteori trandafiri uscati. De dor…

20. Aseara a murit singurul martor care m-a vazut cum furam
cuvintele din suflet si le indesam adanc in inima crapata de sete de
dorul tau, acela ai fost tu :X

Etichete:

Lasă un răspuns

