Statusuri DND

1. Observati bulina ROSIE ! E ca si cand as fi pe ci*lu, te bagi peste mine se lasa cu sange…

2. Taci in liniste…

3. //)) //\\// //)) ca is ocupat daca vad ca m-ai deranjat te f*t direct in nas !

4. DND am nevoie de tine ca de o gaura in prezervativ…

5. Dorm ca un ingerash… nu deranjati ca dati de dracu` !

6. Cu ocazia zilei nationale a oamenilor ocupat … marsh in gatu` m**ii ca am treaba!

7. Am pile la cimitir….imi reglez moartea… DND sau vrei sa o reglez shi pe-a ta !?

8. Cauta-ma in vis….. DND !

9. DND…. acesta este plecat …. revine cand se intoarce!

10. DND… ma bate mama!

11. DND… il iau la bataie pe adrian prietenul meu imagina…

12. DND… sortez nisip!

13. DND…nu-mi deranja messu`…

14. Ma balacesc… DND ca te stropesc!

15. Please try again never…

16. Nu pot sa vorbesc acum, am mancat ceapa…

17. DND… f*t mushte… bazai??

18. Don’t abuse the BUZZ !!!

Etichete:

Lasă un răspuns

